Vad är Spiral Stabilisering

Vad är onlinecoaching?

Onlinecoaching startpaket

Första månaden 1100kr (coaching+band)
Därefter 750kr/mån
Videobibliotek från 99kr/mån

Lär dig spiral stabilisering var du än är!

Onlinecoaching är en möjlighet för dig att börja med Spiral Stabilisering på distans. Du får en egen inloggning och träningsbandet skickas hem till dig. Du får ett individanpassat videobaserat program och 2 coachingsamtal varje månad där vi anpassar ditt program efter dina behov. Programmet börjar med grunderna och dagliga korta pass med övningar och ger tillgång till fördjupande teori om vad Spiral Stabilisering är, dess historia och vad som gör det unikt. Du har fri support och kan enkelt kontakta mig via plattformen som fungerar på mobil, surfplatta eller dator där du kan filma dig själv och ladda upp videos för kontroll av din teknik.  Kommande månad ingår ett nytt coachingsamtal och vi fortsätter att utveckla dina övningar. Programmet rullar månadsvis och har ingen bindningstid, om du hellre vill fortsätta utan individanpassad coaching kan du nedgradera till enbart videobiblioteket där du kan fortsätta på egen hand och själv välja övningar och pass och är utan support.

Om du redan har ett band kan du beställa enbart onlinecoaching

Vill du veta mer? 
Boka ett 20 min kostnadsfritt samtal via telefon eller zoom

Viktoria Edlund
Viktoria Edlund
Läs mer
Detta gör susen trots att det känns som man bara "drar i ett gummiband". Rekommenderas skarpt!! Älskar det! Det är som att väcka kroppen, mjuka upp den och säga godmorgon. Även om jag bara hinner en omgång som tar 10-15 min nästan varje morgon. Stabiliserar och fokuserar det till alla mina sinnen och jag kan möta upp till en ny dag Jag är iallafall mycket nöjd och gjort det till en rutin.
Madelene Häggman
Madelene Häggman
Läs mer
Jag har fått mindre ont och mindre stelhet sedan jag började med spiral stabilisering efter en kurs med Andreas! Jag märker direkt när jag glömmer bort att göra övningarna jag fick av honom för då kommer stelhet och värk tillbaka!"
Vernonica Flöjt Jonsson
Vernonica Flöjt Jonsson
Läs mer
Jobbar som förskollärare samt har eget inom grönsaksodling. Small i ryggen och dagen efter kom jag inte upp för egen maskin. Efter ett tag fick jag nys om denna metod. Tog kontakt och började träna. Gjorde mina övningar hemma och sedan dess har ryggen varit bra. Inga ryggskott eller nacksmärtor. Ryggen kan ömma men då mest av för hårt arbete, borta dagen efter. Jag kan varmt rekommendera detta till alla med rygg- och nackproblem.
Andrea Olsson
Andrea Olsson
Läs mer
Jag har av och till så länge jag kan minnas i mitt vuxna liv haft problem med ilningar och smärtor i rygg, axlar, höfter och knän. Jobbar som frisör vilket kräver en stark rygg och bra hållning, och samtidigt sliter mycket på kroppen. Med spiralstabilisering har jag blivit mycket bättre i ryggen och även i resten av kroppen då jag genom de enkla övningarna aktiverar och tränar upp grundstrykan i hela kroppen. Jag har lättare att ha en bra hållning när jag står, sitter och även när jag går. Övningarna är enkla men väldigt effektiva.
Bitten Jonsson
Bitten Jonsson
Läs mer
Jag har vid många tillfällen haft en låsning mellan skulderbladen som orsakat smärta och yrsel. Jag fick kunskapsbitar jag aldrig haft (ändå är jag sjuksköterska) om felställningar, obalanser och dylikt. Jag har inte haft en attack sedan jag började men jag märker när jag slarvat med träningen och jag kan inte förneka effekten. Att utföra träningen är inte svårt men det krävs instruktioner och korrigeringar, Andreas har en ängels tålamod med mig som är speedfreak och vill ha effekt igår.
Cristina Amarei
Cristina Amarei
Läs mer
Långa arbetspass med att stå och mycket datorarbete gjorde så att jag kände att jag behöver göra nånting eftersom jag hade ont i axlar och i nedre delen av ryggen. . Jag är en löpare, jag älskar att springa. Men med övningarna fick jag förbättrad kroppsposition och ryggen blev mycket bättre. Övningarna är enkla, ingen ansträngning behövs, man lär sig andas korrekt och man lär sig kontrollera muskler som hjälper att behålla en fin och aktiv kroppsposition. Varje morgon, en kvart med övningar och dagen kan börja. Jag känner att jag har mer energi under dagen.
Föregående
Nästa